Alla inlägg under oktober 2012

Av mickansviktresa - 23 oktober 2012 09:58

Varit dålig på att skriva i bloggen, men jag hoppas innerligt ni fortfarande finns här  ! 

Har haft fullt upp med jobb, vattengympa & bra mat.... Tränar vattengympa 3-4 ggr i veckan nu. Det är så underbart kul. Har haft tankar på att prova afropowerdance också, men har inte vågat mig dit än  !

Idag är jag lite smått nervös! Min dietist från Bariatric center ska ringa mig för uppföljning... Har ju ingen aning om jag har ett bra resultat eller ej....

Började ju "flyta" 1/8. Har sedan dess gått ner 20,8 kg. Det är väl ok, men ärligt talat hade jag hoppats på ett bättre resultat.... På ett sätt är det ju bra om det går lite saktare, eftersom psyket också ska hänga med! Jag tycker ju inte själv att det syns på mig att jag har gått ner i vikt ... Men lättare i kroppen är jag, det känner jag... Jag är även mycket piggare! Jag har även bytt ut nästan hela garderoben, så lite har nog hänt 

Vi får helt enkelt vänta & se vad hon säger.... Kan hon inte ringa snart 

Jag har haft en lite tuff period! Jättesvårt att äta & dricka! Äter nog alldeles för lite! Hoppas på ändring där!

Kram på er

Av mickansviktresa - 2 oktober 2012 11:26

Nu äntligen är jag pigg & glad igen... Beror nog mycket på att jag har börjat jobba efter 1 månads sjukskrivning...

Men det är skönt att kunna fokusera på andra istället för bara en själv hela tiden...

Har även börjat träna ordentligt! Vattengympa igår kväll. I morse simmade jag i 45 minuter. Men nu känner jag mig lagom mör;)!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards