Alla inlägg under december 2012

Av mickansviktresa - 25 december 2012 18:43

Vad jag är proppmätt... Trots att jag numera äter 1/3 av mängden julmat som jag har kunnat äta innan... Får bli en liten clementin till kvällsmat idag...
Julaftonen var lugn för min del. Jobbade dagen. Kvällen tillbringade jag med min kära familj, dock utan kära maken som ligger i sängen med feber:-(!
För första gången sen operationen stod det stilla på vågen:-(! Inte kul kan jag tala om... Bara jag inte har hamnat i en viktplatå redan! Lite tidigt för det tycker jag! Då prövas verkligen tålamodet...
Får öka på motionen... Medley! Här kommer jag...
Kram

Av mickansviktresa - 23 december 2012 18:45

Så nu är det jul igen.... En tidig julklapp fick jag igår när ett blombud ringde på dörren! En stor underbar röd tulpanbukett var det... Från älskade vännen M:-)! Du betyder så oerhört mycket för mig... Jag blev så rörd så jag grät en skvätt! Förresten, jag har väldigt lätt för att gråta nu för tiden... Undrar varför?! God jul alla... Kram

Av mickansviktresa - 17 december 2012 19:35

Jippi!!!! Vågen var på min sida i morse. Hade gått ner 1,1 kg ! Totalt hela 30 kg!!!!! Känns så underbart.

Målet är inte så långt borta nu känns det som! 

Kram

Av mickansviktresa - 15 december 2012 17:39

Enligt kommentarer som jag fått, så har jag tydligen några läsare kvar  ... Skönt att veta att ni inte har gett upp hoppet om inlägg... Tänkte därför uppdatera mig lite... Har nu gått ner 28,9 kg, vilket är så härligt...

Min käre make tog några bilder på mig idag så man kan jämföra lite! & nu ser jag äntligen det som så många andra har sett! Jag har gått ner i vikt  !!!! Visst har jag märkt det på kläder, eftersom jag har fått byta ut i stort sett hela garderoben, men lilla hjärnan vill inte hänga med riktigt ... 

Jag vågar ännu inte lägga upp några bilder här, men det kommer nog så småningom...

Lovar att uppdatera bloggen igen på måndag! Då är det vägning igen... Hoppas, hoppas, hoppas på minus 30 kg nu...

Kram



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards