Alla inlägg under februari 2013

Av mickansviktresa - 5 februari 2013 19:21

Konstaterade vid sista vattengympapasset att baddräkten var alldeles för stor:-)! Sagt o gjort. Idag besökte jag stora "varuhuset" Börjes o köpte en ny för 299 kr. Rätt prisvärt! Hittade ett par fina träningsbyxor också, fast dom var jag för snål för att köpa... Tar det väldigt lugnt med plånboken nu för tiden. Särskilt när det gäller kläder till mig själv;-)... Jag trodde att jag skulle bli helt tokig i klädinköp efter den här stora viktnedgången. Men det rättar nog till sig efter dom sista 20 kilorna jag tänkte gå ner till hösten;-)...
Idag har jag förresten bokat en hotellweekend i Malmö som jag ska med min goa vän Mia i början av juni:-)! Ska bli så underbart roligt... Får väl bli en shopping i det nybyggda Emforia
när vi ändå är där... Ska va nåt makalöst mycket affärer där har jag hört...
Kram på er

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards