Direktlänk till inlägg 7 januari 2013

Nytt år & nya möjligheter...

Av mickansviktresa - 7 januari 2013 11:10

2012 slutade inte så kul... Fick världens otäckaste dumpning på jobbet på nyårsafton  ! Det rusade i bröstet, jag blev yr, jättevarm & jag mådde så illa... Det slutade med att jag fick lägga mig på golvet för att min arbetskamrat trodde att jag skulle svimma! Sånt vill jag INTE va med om igen!

Men nu är det nytt år, o med det nya möjligheter! 

Igår var jag o tränade easy line igen, det är så kul! Fick även en återbudstid i morse så nu har jag varit där igen....

Har lite träningsvärk men det är det verkligen värt!

Har förresten gått ner ytterligare 8 hg, totalt nu 32,6 kg  ! Känns super! "Bara" 20-25 kg till nu....

Kram på er!

 
 
Ingen bild

Li

7 januari 2013 11:27

Hejsan vännen!!!
Bra jobbat!!! Fy vad vi är duktiga ;-))
Kram

mickansviktresa

7 januari 2013 11:35

Hej vännen!!!
Tack så mycket:)!!!
Ja visst är vi duktiga, båda 2;)!
Hoppas vi hörs snart igen!
Kram på dig

 
Ingen bild

Annelie

7 januari 2013 22:29

Du är så duktig Mela. Jag är så stolt över dig. Jag hoppas verkligen att du ska få må bra nu. Tänk att du gått ner mera än vad min dotter väger och hon är ju tyngst i barnaskaran.
Massa kramar

mickansviktresa

8 januari 2013 11:00

Tack så mycket vännen;)! Du är också jätteduktig;)! Jag mår bättre nu, så skönt! Träningen gör underverk när man är trött & håglös! Ja det är helt otroligt att jag har gått ner en Saga... Hon är ju inte lätt att bära runt på precis;)!
Massa kramar till er

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mickansviktresa - 25 mars 2013 09:10

Så var det måndag igen (vart tar dagarna vägen egentligen?), & med det så stod en vägning på schemat... Inget jag såg fram emot. Ville ju inte se en ytterligare viktuppgång (gick ju upp 1 kg vid förra vägningen:(, som jag ännu inte har fattat varför ...

Av mickansviktresa - 19 mars 2013 12:15

Igår så var jag & hälsade på min goa vän Linda! Hon gjorde sin GBP förra tisdagen! Så roligt att se henne nu. Det syns verkligen mycket att hon har gått ner i vikt redan! Jag hade med mig 3 papperskläder med mina favoritkläder som nu är för stora til...

Av mickansviktresa - 18 mars 2013 19:09

Ingen rolig vägning idag... Hade gått upp ett helt kilo ! Usch, va tråkigt... Och inte fattar jag varför!!!! Men antagligen är det en fas som kroppen behöver... Men ändå... Inte roligt att se ett plus...  Nu är det "bara" till att fortsätta kämpa...

Av mickansviktresa - 11 mars 2013 09:59

YES! Nu har jag gjort det... Har gått ner 40 kg  ! Kan INTE fatta det... Firar med att köpa lite nya underkläder, eftersom brösten är nere vid knäna & trosorna ramlar av mig  .... hihi.... Kram ...

Av mickansviktresa - 3 mars 2013 20:15

Det är nu 6 månader sen jag opererade mig. Kan inte fatta vart tiden (och kilorna) tar vägen... Har nu gått ner 39,1 kg (snart dags att fira;)!!!!) Kram ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards